0

Regulamin

Regulamin

wersja obowiązująca od dnia 26.07.2024 r.

Niniejszy dokument określa warunki świadczenia usług drogą elektroniczną dostępnych za pośrednictwem strony https://zelekfinanse.pl/

I. Definicje

  1. Klient –  Konsument, Konsument – Profesjonalista, Przedsiębiorca, który złożył Zamówienie lub podjął działania zmierzające do jego złożenia, na zasadach określonych w Regulaminie;
  2. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny;
  3. Konsument – osoba fizyczna dokonująca ze Sprzedawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
  4. Konsument – Profesjonalista – osoba fizyczna zawierająca umowę ze Sprzedawcą bezpośrednio w związku z prowadzoną przez nią działalnością gospodarczą (a więc będącą Przedsiębiorcą), jeśli z treści umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
  5. Polityka Prywatności – dokument zawierający informacje o przetwarzaniu danych osobowych przez Sprzedawcę, dostępny pod adresem: https://zelekfinanse.pl/polityka-prywatnosci-t30;
  6. Potwierdzenie – wiadomość mailowa wysyłana Klientowi przez Sprzedawcę po złożeniu Zamówienia, w której Sprzedawca potwierdza złożenie Zamówienia;
  7. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową;
  8. Regulamin – niniejszy dokument;
  9. Sklep - serwis internetowy dostępny pod adresem https://zelekfinanse.pl/sklep;
  10. Sprzedawca - Magdalena Zelek prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Zelek Magdalena Zelek w Piotrkowie Trybunalskim, stałe miejsce wykonywania działalności gospodarczej: ul. Michałowska 28c, 97-300 Piotrków Trybunalski, adres do doręczeń: ul. Juliusza Słowackiego 60, 97-300 Piotrków Trybunalski, posiadająca NIP: 7711227405, REGON: 100442226;
  11. System Teleinformatyczny – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. 2004 Nr 171 poz. 1800 ze zm.);
  12. Usługa – jednorazowa konsultacja finansowa, świadczona drogą elektroniczną lub telefoniczną, której zamówienie jest możliwe za pośrednictwem Sklepu;
  13. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Dz. U. 2014 poz. 827 ze zm.;
  14. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2002 Nr 144 poz. 1204 ze zm.);
  15. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zakupu Usługi.


II. Dane kontaktowe Sprzedawcy:

  • adres prowadzenia działalności: ul. Michałowska 28c, 97-300 Piotrków Trybunalski;
  • adres korespondencyjny: ul. Juliusza Słowackiego 60, 97-300 Piotrków Trybunalski;
  • adres e-mail: biuro@zelekfinanse.pl;
  • strona internetowa: https://zelekfinanse.pl/
  • tel.: 609 575 475 lub 608 601 815


III. Warunki techniczne korzystania ze Sklepu i zagrożenia

  1. Do prawidłowego korzystania ze Sklepu konieczne jest łączne spełnianie następujących wymogów technicznych:
    1. posiadanie urządzenia umożliwiającego połączenie z siecią Internet, 
    2. aktywne połączenie urządzenia, o którym mowa powyżej z siecią Internet,
    3. posiadanie aktywnego i prawidłowo skonfigurowanego konta poczty elektronicznej,
    4. zainstalowana przeglądarka internetowa w aktualnej wersji (Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera, Microsoft Edge, Safari itp.),
  2. Techniczne warunki korzystania ze Sklepu mają znaczenie dla prawidłowości jego funkcjonowania, sposobu wyświetlania, a także dla bezpieczeństwa przesyłanych danych.
  3. Szczególne zagrożenia związane z korzystaniem ze Sklepu to możliwość uzyskania przez nieuprawnione osoby dostępu do danych transmitowanych przez sieć lub przechowywanych na połączonych z siecią urządzeniach i ingerencji w te dane, co może spowodować, w szczególności, ich utratę, nieuprawnioną zmianę lub uniemożliwienie korzystania ze Sklepu.
  4. Sprzedawca może wprowadzić do Systemu Teleinformatycznego dodatkowe oprogramowanie lub dane, które nie są składnikiem świadczonych usług, w szczególności może stosować inne niż bezwzględnie konieczne cookies lub podobne technologie, jeżeli Klient uprzednio wyrazi na to zgodę w sposób opisany w Polityce Prywatności.
  5. Klient powinien instalować uaktualnienia systemu operacyjnego urządzenia, z którego korzysta, zgodnie z zaleceniami producenta posiadanego urządzenia oraz producenta systemu operacyjnego. Brak aktualizacji systemu operacyjnego może prowadzić do obniżenia poziomu bezpieczeństwa korzystania ze Sklepu.
  6. W związku z korzystaniem ze Sklepu Klient zobowiązany jest do:
    1. niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i  inne prawa osób trzecich,
    2. korzystania ze Sklepu w sposób niezakłócający jego funkcjonowania,
    3. niepodejmowania działań takich jak rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam), 
    4. korzystania ze Sklepu w sposób nieuciążliwy dla innych Klientów oraz dla Sprzedawcy,
    5. korzystania z wszelkich treści i materiałów zamieszczonych w ramach Sklepu z poszanowaniem praw autorskich i innych praw własności intelektualnej,
    6. korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.


IV. Składanie Zamówień

  1. Zamówienia składane są za pomocą koszyka zamówień i składane mogą być przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, z wyłączeniem ewentualnych okresów przerw technicznych określonych komunikatem informacyjnym zamieszczonym na stronie Sklepu.
  2. Ceny podane w Sklepie są wyrażone w złotych polskich (PLN) i są cenami brutto.
  3. Sprzedawca wystawia faktury VAT.
  4. Złożenie Zamówienia w Sklepie możliwe jest po podaniu niezbędnych danych identyfikacyjnych, kontaktowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia oraz wstawienie faktury VAT (w przypadku składania Zamówienia przez Przedsiębiorcę).
  5. W celu złożenia Zamówienia należy: 
    1. wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka” (lub równoznaczny);
    2. wypełnić formularz Zamówienia;
    3. postępować zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi po wypełnieniu formularza Zamówienia, w tym wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie;
    4. zaakceptować treść  Regulaminu poprzez zaznaczenie pola wyboru.
  6. Aktualny wykaz dostępnych form płatności w Sklepie znajduje się przy Formularzu Zamówienia.
  7. Kliknięcie opcji „Zamawiam” stanowi oświadczenie woli zawarcia ze Sprzedawcą umowy o realizację Usługi, zgodnie z treścią Regulaminu i przepisami prawa.
  8. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie przesyła Klientowi na adres poczty elektronicznej podany w formularzu, o którym mowa w ust. 5, Potwierdzenie Zamówienia.
  9. W przypadku, gdy Klient wyraził chęć otrzymania faktury VAT, jest ona doręczana drogą elektroniczną po realizacji Usługi, na adres e-mail podany przez Klienta przy składaniu Zamówienia.
  10. Informacje podawane przez Klienta, umożliwiające realizację Zamówienia, powinny być zgodne z prawdą, pełne, aktualne oraz dokładne. Podanie nieprawdziwych, nieaktualnych lub niedokładnych danych może uniemożliwić realizację Zamówienia.


V. Odstąpienie od umowy i reklamacje

  1. Uprawnienia opisane w niniejszym punkcie, przysługują wyłącznie Klientowi będącemu Konsumentem lub Konsumentem – Profesjonalistą.
  2. Klient ma prawo odstąpienia od złożonego Zamówienia w terminie 14 dni, bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  3. Do zachowania terminu na odstąpienie od umowy wskazanego w ust. 2 wystarczy wysłanie do Usługodawcy oświadczenia o odstąpieniu, przed jego upływem, na adres email: biuro@zelekfinanse.pl.
  4. W przypadku wysyłania przez Klienta oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą tradycyjną (poczta, kurier) dla zachowania 14-dniowego terminu na odstąpienie liczy się data nadania korespondencji.
  5. Po upływie terminów, o którym mowa powyżej, prawo do odstąpienia bez podania przyczyny wygasa.
  6. Składając oświadczenie Klient może skorzystać z formularza odstąpienia od umowy, który stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu; wzór formularza stanowi nadto załącznik nr 2 Ustawy o prawach konsumenta; skorzystanie z formularza nie jest obowiązkowe.
  7. W przypadku odstąpienia od Zamówienia, Sprzedawca dokona zwrotu na rzecz Klienta wszystkich dokonanych przez niego płatności w związku ze złożeniem Zamówienia przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, niezwłocznie, nie później jednak niż 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  8. Klient może złożyć reklamację dotyczącą funkcjonowania Sklepu mailowo na adres: biuro@zelekfinanse.pl lub listownie. 
  9. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni, rozpatruje reklamację i udziela Klientowi odpowiedzi, chyba że z bezwzględnie obowiązującego przepisu prawa wynika krótszy termin udzielenia odpowiedzi na reklamację. 
  10. Reklamacja powinna zawierać opis problemu, wskazanie, czego Klient się domaga, oraz dane kontaktowe Klienta umożliwiające przekazanie mu odpowiedzi na reklamację.
  11. Informacja o rozpatrzeniu reklamacji zostanie przekazana na adres e-mail podany przez Klienta lub w inny sposób przez niego wskazany.
  12. Jeżeli Sprzedawca nie uzna reklamacji Klienta, a ten się nie zgadza z taką decyzją, ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i  dochodzenia roszczeń.
  13. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych:
  14. powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów;
  15. Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej;
  16. Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
  17. Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w  sporach konsumenckich), Użytkownik może złożyć skargę, w celu rozwiązania ewentualnego sporu z Usługodawcą, za pośrednictwem platformy internetowej ODR. Platforma ODR dostępna jest pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL


VI. Prawa autorskie
Zdjęcia i treści udostępnione w Sklepie podlegają ochronie jako utwory w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r.  

VII. Dane osobowe
Zasady przetwarzania danych osobowych Klientów przez /Sprzedawcę zostały uregulowane w Polityce Prywatności.

VIII. Postanowienia końcowe

  1. Regulamin udostępniony jest na stronie internetowej Sklepu w sposób, który umożliwia jego wyświetlenie, pobranie, utrwalenie i wydrukowanie.
  2. Prawem właściwym dla umów zawieranych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem jest prawo polskie, z tym zastrzeżeniem, iż wybór prawa polskiego działa bez uszczerbku dla ochrony, jaką zapewniają konsumentom bezwzględnie obowiązujące ustawy państwa miejsca ich zwykłego pobytu.
  3. Niniejszy Regulamin może zostać zmieniony z ważnych przyczyn, takich jak:
    1. zmiana stanu prawnego wymagająca wprowadzenia zmian w Regulaminie,
    2. zmiany w funkcjonowaniu Sklepu,
    3. sprostowanie w Regulaminie błędów i omyłek. 
  4. O zmianie Regulaminu Sprzedawca poinformuje, publikując na Stronie internetowej  nową wersję Regulaminu. Zmiany Regulaminu nie mają zastosowania do umów zawartych przed ogłoszeniem nowej wersji Regulaminu.



Załącznik nr 1 do Regulaminu


FORMULARZ OŚWIADCZENIA O ODSTĄPIENIU OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Zelek Magdalena Zelek
ul. Juliusza Słowackiego 60
97-300 Piotrków Trybunalski

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy



Niniejszym informuję, iż odstępuję od umowy dotyczącej Zamówienia z dnia ______________ -

[Imię i nazwisko/firma/adres]
………………………………………………………..
………………………………………………………..
………………………………………………………...


                ……………………………………………………
                [Data] [Podpis]




 

Proszę określić gdzie leży problem:
Proszę wpisać wynik dodawania:
=
Link
Proszę wpisać wynik dodawania:
=